top of page
Search
  • Writer's pictureSivan Shemesh

מוארת דרך האור/דפנה ביסמוט




Alight – The Way of Light/Dafna Bismuth

עריכה: סימונה בהט.

הוצאה: ספרי ניב הוצאה לאור, 2018

242 עמ', כולל: מושגים, אינדקס קריסטלים שמופיעים בספר.


"חשתי את מאוריה קוראת שוב בשמי ונחציתי מגופי, קולה היה רך ומלטף ועיניי דמעו. היא אמרה לי שישויות האור מתגלות למי שמסוגל לראות, לשמוע ולדבר עימם בשפתם." (עמ' 28).


לקח לי זמן להיכנס לספר, אפילו נתקעתי בעמ' 45. מעמ' 45 הספר זרם ומבלי לשים לב, הסיפור החזיק אותי עד הסוף.


דפנה ביסמוט כותבת בספרה איך מאוריה הגיחה בחלומה לראשונה ושינתה את חייה.

מאוריה היא ישות אור, ובוחרת בדפנה להיות השליחה של "תורת האור".

השבט הקדום של מאוריה עוסק בריפוי ובתורת הקריסטלים.

לאורך כל ילדותה של דפנה היא נהגה לחלום חלומות רבים שחלקם התממשו, ומשום כך דבק בה השם "חולמת החלומות". יש לה את היכולת לפרש את חלומותיו של כל אדם, כולל את של עצמה.


אהבתי יותר את הסיפורים בהם היא מטפלת באנשים אשר צריכים את עזרתה. אנשים שצריכים את עזרתה מגיעים אליה כאשר הם איבדו אנשים בחייהם, או כאשר הם מחפשים אהבה ישנה, או אפילו כשהיה משהו שהשפיע על חייהם כבר מילדותם. הדרך שדפנה מטפלת בהם היא רק על סמך השמות המלאים שלהם , היא נותנת להם לבחור קריסטל או כמה קריסטלים וכבר רואה את ישויות האור ויודעת ישר איך לפעול על מנת שהאנשים ימצאו את השלווה בליבם.


ישנה אפשרות להשתמש באפליקציית GreatBoox בספר יש סמלים של – תמונה/וידאו/קול.

אני לא השתמשתי באפליקציה, אוהבת לקרוא את הספר מבלי להשתמש בפלאפון.


לא כל אחד יתחבר לספר, אבל אולי תמצאו בו תובנות.


הקריאה זרמה לי אחרי מספר עמודים אבל התחברתי רק לסיפורים של האנשים.

לגבי החלומות של דפנה אני די מזדהה, היו לי כמה חלומות כבר מילדות ועד היום שחלקם כן התגשמו, דבר שאין לי איך להסביר.


ומה חמותי כותבת על הספר?


"'מוארת' פורשׂ את מסעה הרוחני המרתק של המחברת דפנה ביסמוט ואת שלבי התפתחותה הרוחנית כסיפור עתיר דמיון ויצירתיות. זהו מסע של גילויים, תובנות ותשובות שכל אחד ימצא בו תהודה – במסע אל 'דרך האור'.

דפנה ביסמוט, 'מלכת החלומות', זכתה להפוך חלום לדרך חיים המאירה את דרכם של רבבות אנשים בארץ ובעולם למצוא את ייעודם. היא מורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי, אשר פיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות בתחומי עיסוקה. המכללה ללימודי רוחניות שייסדה מהווה כיום את גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני.'


ככה כתוב על כריכת הספר האחורית.


אז כמי שאומרת לאחרים ש'צריך לנסות לפני שמבקרים' - ניסיתי.


שהסיפור עתיר דמיון ויצירתיות – אמת לאמיתה.


באשר לאמינות התוכן: אני באופן אישי לא האמנתי למילה, מה גם כשכל הנשמות האומללות והיהודיות – לפחות על פי שמותיהן והזיקה לאלוהים היהודי – עוברות מסכת איוב בעולם הגשמי והרוחני. האם האלוהים של המחברת משחק בברואיו בחייהן ולאחר מותן?


מסקנה: ירצו- יאמינו, לא ירצו – יש עוד הרבה דרכים בעולם לשפר ולתקן שגיאות וטעויות בחיינו."


"עד למפגש עם יפית אני הייתי זו שמעבירה מסרים מהנשמות, אולם כעת זכיתי לחוויה חדשה בה המסרים הועברו דרך מטופל האור. נפעמתי מהמפגש ומהשוני בקבלת מסרים. ידעתי שזכיתי במתנה מופלאה ובערוץ חדש לתקשור. שיטת התקשור החדשה הצליחה עם אנשים שהיו פתוחים להתנסות הרוחנית." (עמ' 92).

30 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page