top of page
Search
  • Writer's pictureSivan Shemesh

הטריוויה של הרמן/איתי הרמן (הצ'ייסר)




Hermann’s Trivia/Itai Hermann

עריכה: ראובת נצן.

הוצאה: אגם הוצאה לאור, 2019

175 עמ'.


"איזה זן של תפוחים נוצר ב-1867 בחצרה של החוואים האוסטרלית מריה סמית?" (חידון "תפוח", עמ' 17).


אוהבים חידונים? זהו הספר בשבילכם, יותר נכון זה ספר לכל המשפחה.

אין כמו להעביר ערב חידות במשפחה במקום להיות תקועים במסכים השונים, ואם כבר להעביר זמן איכות עם המשפחה, אז הכי טוב עם הטריוויה של הרמן.


ספר שמיועד לכל המשפחה או אם אתם אם חברים ומבלים לא רק בפלאפונים זו יכולה להיות חוויה ברמה אחרת, אז נכון שהשאלות יכולות להיות קשות לאחד וקלות לשני, וגם אני למדתי הרבה על דברים שלא ידעתי קודם.


הספר מכיל הרבה חידונים המסודרים לפי נושא, במידה ואתם לא מעוניינים בפוליטיקה כמוני, תוכלו למצוא הרבה שאלות מאתגרות בנושאים שונים. שנות השבעים, עצים, רוסים, קטנים ועוד. בין לבין יש עמודים המכילים חידות פסק זמן שונות על צבעים, אותיות ועוד.

את התשובות לחידונים תוכלו למצוא בסוף הספר.


בהקדמת הספר יש יותר מידע על איתי הרמן, דברים שאם לומר את האמת לא ידעתי, ומידע על תוכניות שבקושי יוצא לי לראות, אלא אם כן אני אצל אימי או אצל חמותי, כי אין לי טלוויזיה בבית. אז בערב העצמאות כן יצא לי לראות את "מונית הכסף", ולפי המידע שהוא מספר על עצמו, הבנתי שהוא זה שכותב את השאלות למשחקי הטלוויזיה.


מי שאוהב חידונים או שאלות מחוץ לקופסה, זה הספר בשבילכם, ואם אתם מחפשים פעילות חברתית, אז הספר הטריוויה של הרמן יכול להיות בדיוק בשבילכם.


ממליצה מאוד.


התשובה: גרני סמית. סבתא סמית זרקה חרצנים לקומפוסט, והבחינה בכך שנוצר שם עץ אחר.

16 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page